Vrácení / reklamace

Pokud jste netrefila velikost, nevadí.

Zboží není to, co jste čekávala, a chcete jiné? Nevadí.

Oblečení prostě nesedne, tak jej chcete vrátit? Nevadí.




Formuláře ke stažení:




Co dělat, když chci vrátit peníze:

Nic se neděje! Ne každému naše zboží padne nebo se líbí.

Stáhněte si formulář pro vrácení zboží a pošlete nám jej do 14 dní od obdržení zboží s formulářem a kopií faktury.

Peníze vracíme za nenošené a neprané zboží v originálním balení s cedulkami.

To je vše. Jakmile k nám Vaše zásilka dorazí, začínáme řešit vrácení peněz. Peníze vracíme do 14 dnů ode dne, kdy vrácené zboží dorazí na naši adresu.




Co dělat, když chci zboží reklamovat (vada):

UPOZORNĚNÍ: Reklamovat zboží se nerovná dostat nový kus. Většina reklamací se opravuje. Na upadnutý znak a knoflík se reklamace nevztahuje.

Nejdříve nám prosím pošlete fotografii vady na e-mail info@pushupjeans.cz
Poté vyplňte formulář pro reklamaci a pošlete společně s fakturou, nebo její kopií. 

Kalhoty musí být čisté! Pokud bude zboží silně špinavé, bude zasláno obratem zpět. Kvůli ochraně zdraví našich zaměstnanců.

NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ BEZ ZASLÁNÍ E-MAILU PŘEDEM . Vždy nás informujte e-mailem s fotkou a přiložte veškeré dokumenty (formulář, fakturu, nebo její kopii). V opačném případě nemusíme reklamaci přijmout.

Další informace se dozvíte z e-mailu, nebo po telefonu.

Při reklamaci nelze požadovat jiný druh zboží ani jinou velikost.




Kam balíčky posílat?

CZECH SOUL s. r. o.

Kolaříkova 1

62100 Brno

Máte dotaz?